Träna hemma hos dig med mig – nytt pass hos MyMOWO

Positivt med vår digitala värld – vi kan träna ihop, även på olika sidor om jordklotet!

Det var mycket därför jag började blogga för 10 år sen, för fler än enskilda PT-klienter ska få upp ögonen och uppleva det fantastiska med träning. Inte ersätta de mänskliga mötena helt, det är fortfarande lite overkligt att någon läser det jag skriver och närhet slår alltid det digitala enligt mig, men jag vill göra min kunskap och mina tjänster tillgängliga för alla. Så häftigt att du kan träna hemma hos dig, i en helt annan del av landet eller till och med utomlands, ihop med mig. Både via det jag lägger ut i mina egna kanaler och hos MyMOWO som du kanske minns sen tidigare?

MyMOWO är en träningssajt där du hittar hundratals enkla, roliga och effektiva pass att träna hemma. Träning olika former, med olika redskap och inriktningar, allt från 5 till 30 minuter. Du kan streama passen direkt via din dator, telefon eller läsplatta och köra utifrån dina personliga önskemål och behov.

Träna hemma hos dig ihop med mig – nytt pass hos MyMOWO

Igår lanseras ett nytt kettlebellpass med mig under ”kraft”-kategorin – ”Träna underkopp med Anna Lissjanis #2”. Ett kontrastpass med både styrka och puls som du ser på min svettighet (och ett nytt med fokus på underkroppen kommer senare). Nu kan du prova detta och övriga pass gratis i 30 dagar, sen är kostnaden 99 kr/månad, utan bindningstid eller uppsägningstid. Registrera dig här och ange koden: ”annalissjanis2019″ (med små bokstäver).

”Häng på en av Sveriges främsta träningsexperter och hälsoinfluencers Anna Lissjanis för att bygga en stark och hållbar kropp. Träna underkropp med kettlebell är ett pass med tung styrka för framförallt ben, rumpa och bålen. Men hela kroppen aktiveras och utmanas genom balansövningar på ett effektivt och roligt sätt.

En skön pulshöjande uppvärmning inleder passet för att göra kroppen varm och redo för att ta i. Därefter guidar Anna dig lugnt och kontrollerat genom tre olika block, där två övningar varvas i varje block i så kallade superset. Du bestämmer själv hur tungt du vill träna genom att anpassa vikten på din kettlebell. Det går också bra att använda en hantel i många av övningarna. Passet avslutas med en skön nedvarvning för att stäcka ut kroppen. Så på med pannbenet, tryck på play och låt Annas härliga kraft och styrka smitta av sig!”

Jag är så glad och stolt över att få samarbeta med gänget på MyMOWO, som liksom mig brinner för att dela sin passion med andra. Även roliga att jobba med under själva filminspelningen som du ser på bilderna.

Hoppas du vill hänga med mig till MyMOWO och träna. Kram! /A

Fler pass till din hemmaträning

2 kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras